baby i hate days like this

Jag vill ha december nu. Eller jag vill ha lördag 27e november om  jag ska vara specifik. Då är tentorna inlämnade och jag ska ha en lördag i lugn och ro. Kanske åka hemåt om det passar. November är en stressmånad utan dess like. Två tentor, ett litteraturseminarium, snitt tre arbetspass och två föreläsningar i veckan och sen vill man hinna med att ha ett socialt liv också och träna och åka hem. Jag ska hemåt i helgen. En kort visit. Fira mamma och pappa, klippa mig, hänga med trevligt folk och plugga.

November är stressigt. Och idag är det snöstorm. Eller ja, det snöar knappt, men det blåser iskallt verkligen. Nu ska jag skriva mer om reconquistan. Himla spännande. Hemtentan SKA bli klar senast fredag, så har jag exakt två veckor på mig att råplugga inför salstentan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback