I been running Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sunday Runnin Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sunday what have i done

En sida på hemtentan är nu skriven. Men jag måste fylla ut den som bara den. Vet inte riktigt hur bara. Och sen är det ju två frågor till efter det. Ljuvligt.

Känner mig sjuk, kroppen är trött och vill sova, halsen gör ont och vill ha varm oboy, huvudet dunkar och vill ha alvedon. Inte helt optimalt med tanke på att det ska spelas innebandy imorgon. Guldklubban.

Igår jobbade vi inte över på jobbet. Första gången hela veckan vi fick gå hem vid 21 tiden. Inte mig emot. Hoppas på en favorit i repris idag.

Ska försöka få ner lite mer smarta ord på tentan sen ska jag duscha och göra mig någorlunda fräsch och sedan blir de affären, jag gjorde kycklingsallad igår och min vitlöksdressing tog slut. Jag kan inte äta sallad om salladen smakar sallad. Så jag brukar dränka den i vitlöksdressing. Allt blir bättre med vitlök.


Hemmagjord sushi från sthlm när jag och Victor lekte kockar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback