I can't be in love if it's plastic To live on my own just seems tragic

Igår var det innebandy hela dagen. För mitt lag gick det inte så speciellt bra, men det gick bättre för det andra Cougars laget, de blev trea. Och det är ju inte fy skam.

Igår kväll tog jag det sjukt lugnt, hängde på youtube och åt kladdkaka. Denna vecka har tagit död på min energi. Så en lugn lördagskväll behövdes. Och i veckan går vi på't igen. Lite mindre jobb dock, men desto mer i skolan.

Idag blir det hemtenta och tvätt, om jag får någon tvättid det vill säga. Ska ut och springa en sväng först. Har inte ont i mitt bröst längre och då känns det inte obehagligt att springa. Så nu är det bara att köra på så jag kan ge mig på milen snart igen.

Jag har sett klart på alla säsonger av IT Crowd, så nu är jag på jakt efter en ny serie, tror denna kommer bli bra. Har den snart på datorn. Snuff Box med nya favoriten Matt Berry. Det ska min söndagskväll bestå av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback