I Guess That's Why They Call It The Blues

Nu har jag precis avslutat ett samtal med min tränare. Jag har även avslutat en stor del av mitt liv, jag har slutat spela fotboll...Jag har alltid spelat fotboll, så länge jag kan minnas. Det var inte för att jag inte älskar det eller för att jag inte trivs i RIK, för det gör jag. Men min tid räcker inte till. Tanken på att fotbollen skulle dra igång igen gjorde mig mer stressad än glad. Jag är stressad när jag har tid till att träna och jag får dåligt samvete när jag inte kan träna, vilket är jävligt ofta med tanke på mina arbetstider. Och nu ska RIK upp i trean, vilket innebär att man måste verkligen ge 100% varje träning, och det kan inte jag. Jag kan inte fokusera på fotbollen när jag tränar, tänker på allt annat som jag borde göra. Jag kommer börja spela igen när jag har mer tid över på kvällarna, när det blir vet jag inte riktigt. Men inte i år i alla fall. Jag ska prioritera skolan och jobbet. Men jag ska träna, gym och löpning. Det är bättre med egna tider som jag bestämmer själv. Men jag kommer sakna att vara med i ett lag. Det kommer jag sakna allra mest. Laget.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Härlig C-uppsats väntar! :)

Postat av: Sofia

Tråkigt att du var tvungen att sluta spela skulle också fram i det hela.. har också fått göra det beslutet en gång för länge sen :(

2010-11-03 @ 19:50:44
URL: http://kickbackwithapuzzle.blogg.se/
Postat av: angelica

haha jaa kan knappt vänta tills man får sätta igång med c-uppsatsen...

ja det suuuuger :( men men, men får väl se det positva, nu har jag ju mer tid till att springa, du är väl på? vårruset närmar sig :)

2010-11-03 @ 21:23:44
URL: http://anjeliica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag känner likadant, vi kan startat ett eget lag med flextider ;) Lycka till med den nya livet, fotboll kan man ju alltid se på tvn ju!!! S

2010-11-03 @ 22:42:28
Postat av: angelica

haha ett eget lag vore det ultimata, lär bli lätt att hitta någon träningstid som passar oss båda ;)

2010-11-04 @ 10:59:00
URL: http://anjeliica.blogg.se/
Postat av: staven

Detta visste jag inte om att det skulle hända! Men du kan ju såklart börja igen. I långed tex=) puss på dig!

2010-11-04 @ 22:54:59
Postat av: angelica

Nej har inte riktigt sagt det till någon, men det är för det bättre i alla fall och ja man kan ju alltid börja igen :) men ska ha en liten paus nu tills skolan är klar i alla fall :)

2010-11-05 @ 09:22:23
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback