mama can you see me now trying to get through some how

Har varit på uni sedan ca klockan 12. Har sedan dess hunnit med att beställa Mysteriet på Greveholm, jag bojkottar årets julkalender, jag har skickat in lägenhetsnr till skatteverket, jag har pratat med mamma och bror, msnat och facebookat och twittrat och nu bloggat. Jag har fört över lite pengar på mitt konto, jag har bokat tågbiljett hem på söndag och planerat min helg lite mer.

Och just de ja. Jag har skrivit lite tenta. Och lyckats valt fråga nr 3. Men så klart har jag inte de böckerna jag behöver här med mig för att besvara på den frågan. Smart jag är. Blir att plugga när jag kommer hem.

Nu ska jag försöka skriva lite mer innan det blir stan och spendera pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback