Random Acts Of Kindness

Har precis kommit hem från Stockholm. Haft en underbar helg. Jag och kusinbarnen åkte tåg helt själva och det gick ju hur bra som helst, Svarte Petter och målarbok hade vi som underhållning.

Det känns ensamt i min lya nu, gick från att vara i ett hus med 5-6 andra personer, varvav två barn, och nu sitter jag ensam i en liten lägenhet. Men ska jobba extra idag, så ska göra middag och spåna på hemtentan innan dess.

Denna månad kommer inte vara helt okej.
Mer jobb än vanligt och två tentor. En hemtenta och en salstenta. Och så börjar fotbollen. Hej då det jag kallar liv.
Så det var nödvändigt med en minisemester.

Jag är redan helt slutkörd, vet inte hur det kommer gå att jobba, och sen finns det en chans att vi kan bli kvar på jobbet tills 01:00 i natt, eftersom vi börjar med ett nytt program idag. Hurra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback