so much for my happy ending

Inom loppet på tre (!) dagar har jag felanmält min lya två gånger. Först i måndags för rören i badrummet och idag för värmen i badrummet. Eller ja, värmen i hela lyan egentligen, men badrummet är värst. Det är så sjukt varmt. Jag kunde inte sova hemma igår, fick smått panik av värmen, så ringde och väckte halva telefonboken. Eller ja, jag ringde Sofia och Sanna. Jag fick sova hos Sofia, eller ja, jag fick sova hos bägge, men det är en aning närmare till Sofia. Snälla vänner jag har. Sofia räddade mig. Så sov på hennes soffa i hopp om att värmen skulle försvinna under natten då jag stängde av alla element och öppnade fönstret. Men kom hem i morse och det var lika varmt. Nu sitter jag med balkongdörren på vid gavel. Tur att jag inte ska hänga för mycket i lyan idag. Skola och sen jobb. Och hoppas att de kommer idag och fixar det så jag kan sova hemma.

Det är dagar som denna jag saknar Igloon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback