Although no one understood we were holding back the flood Learning how to dance the rain

Idag är det en solig och skön höstdag.
Den ska jag spendera inne i min lya och lite i tvättstugan.

På torsdag morgon åker jag till Stockholm, så rena kläder vore ju inte helt fel. Så nu tvättas det.

Jag ska läsa om korståg och sen ska jag börja med hemtentan. Den ska inte vara inne förrän om en månad, men eftersom vi även har en salstenta om en månad (hemtentan ska vara inlämnad på salstentadagen) så måste jag vara ute i god tid med denna så man kan fokusera på salstentan några veckor i förväg.

Men som sagt, Stockholm. Jag vet ett ställe jag vill besöka när jag är där. Östasiatiska museet. Får se vad kusin säger om det. Åker på torsdag och kommer hem måndag. En lång helg. Och jag får sällskap på tåget hem i form av två kusinbarn. Är det svårt att underhålla en 7 åring och en 5 åring på en tågresa som tar 3 timmar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback