I could change the world I could make it better Kick it up and down Take a chance on me

Tänk vad man hinner med mycket när man går upp tidigt. Idag ringde klockan 7, kom i och för sig inte upp fören halv 8, men ja. Pluggade lite innan jag tog bussen till Nobelgymnasiet där Elin klippte mig och jag blev nöjd! Förskte ta en bild för att visa, med Daffyd vägrade hitta fokus så jag struntade i det och körde på webcamen men där såg ja bara drogad ut. Men det är i alla fall kortare är förut, inte för kort, men kortare. I like.

Sen har jag även hunnit med att springa på ica och köpte sudd, penna och stift till pennan. Nu jävlar är jag redo för tentan! I alla fall redo att skriva, nu ska jag bara bli redo för att ha något att skriva. (låter det logiskt? underlig svenska) Det jag vill ha fram är i alla fall att jag måste plugga. Vilket jag ska göra nu. Hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback