Open name with no horses flesh we're galloping slowly through this broken glass she's got hooves preposterous hooves I've never had a lover who's my sister or my brother before

Idag antecknade jag flitigt på hela föreläsningen, jag har kommit fram till att jag lär mig lättare då, smart att komma på det när jag bara har ett år kvar att läsa. Hur som helst, föreläsningen var kort och gick snabbt. Lite prat med min grupp om duggorna och nu sitter jag hemma och väntar på att maten ska bli klar. Och sen blir det jobb. Sista passet denna vecka, vilket innebär att jag tar helg ikväll klockan 21. Det har inte hänt på länge. Skönt.

En sak som stör mig idag dock, är att min cykel har fått punktering! Hur irriterande är inte det? Så måste gå till jobbet idag. Sen får jag hoppas att de finns någon snäll själ med bil som ska till stan.


Kommentarer
Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback