Call it hate call it love I call it art

Var ute på en löptur tidigare idag. Och det gick så mycket bättre än igår. Då blir jag glad. Körde intervaller längs klarälven. Har ingen bra klocka att ta tid med, så kör lyktstolpar. Det funkar det med. Har redan ont i mina lår, de är inte vana vid att springa på det sättet. Men bara att köra på så vänjer de sig snart.

Jag gillar inte att köra intervaller där det är fullt med folk. Inte för att jag är blyg i mina tights, det har jag kommit över, utan för att det känns som om att det ser så dumt ut, springa/stanna/springa/stanna. Det känns inte som folk fattar att jag kör intervaller och inte bara är allmänt lat. Men idag var det en liten söt gubbe som frågade "tränar du intervaller?". Känns bra att någon förstår vad man pysslar med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback