Thought you found the man you wanted 'til you turn him into something new

Nu har jag lämnat 21an och sitter i biblan, Sänna har lämnat området, jag fick dock joina Frida, så har sällskap. Aldrig fel.

Jag skriver lite då och då. Ingen aning om det är relevant, vet inte riktigt heller vad exakt det är jag skriver på. Teori...bakgrund...?
Klurigt.se

Ska sitta några timmar till, förhopningsvis komma upp i fler ord som känns relevanta.

Sen blir det gymmet, ska vara lite busig och köra på med mina joggingskor där inne idag. Menar de är ju rena som de kan bli. I vanliga fall brukar jag köra på med mina gamla slitna fotbollsskor (inneskor såklart) och skillnad mellan skorna är ju som natt och dag.

Nä, skriva lite mer om kulturperspektiv kanske?

Bjuder på ännu en  snygg bild från igår.
Kände mig som en kvinna på 50-talet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback