When I get older I will be stronger They'll call me freedom just like a wavin' flag

!

Jag klarade milen. På 59 minuter och 59 sekunder. Alltså UNDER EN TIMME! Hurra.
Visst är det bara en sekund till godo, men jag kunde faktiskt inte bry mig mindre. Det är trots allt under en timme och jag är så jävla nöjd.

Idag älskar jag mina ben. De kanske inte älskar mig lika mycket men. Och inga skavsår. Hurra igen.

Jag förstod inte riktigt hur jag kunde förbättra min tid med hela 7 minuter sedan sist, men när jag kollade upp, så såg jag att det var ett tag sedan jag sprang milen senast, det var dåligt underlag och jag hade håll och fick gå en bit, sen sprang jag lite över 10 km också. Så jag litar på min ipod och nike+.

Såhär ser det ut på min Nike+ sida

Dagens pepplåt.
Detta ska jag fira med att storstäda och plugga. Som sig bör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback