då blir det att snöra på sig skorna igen.

Semestern är slut. Vardagen är här. Och med vardag menar jag träning.

Även om jag och Fia gick en hel del i London (vi snittade på ca 20 000 steg om dagen) så ska de bli skönt att komma igång på riktigt igen. Är ju bara 300 g från mitt första delmål. Skriver aldrig om att jag faktiskt försöker gå ner i vikt, men de gör jag. Jag ska gå ner 10 kg, och sedan mars har jag gått ner nästan 5 kg. Det kanske inte gå superfort ner, men jag vill inte förbjuda mig själv att inte äta något som jag verkligen gillar. Äter jag bara med måtta och fortsätter att träna så funkar det ju uppenbarligen.

Skulle ha gått till gymmet imorse, men min säng (som jag har saknat grovt mycket) var helt galen skön och jag kunde inte ta mig upp. Ska trotsa hälarna och ge mig ut på en joggingtur istället. Blir jag inte snart bättre i hälarna så kommer jag ringa vårdcentralen igen. Jag vill träffa en doktor nämligen som kanske kan ge lite bättre råd än "använd skavsårsplåster". För det hjälper ju inte.

Måste avsluta ett träning- och vikt inlägg med en chokladbild. Världens godaste choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback