så var det augusti.

Jisses. Min kropp hatar mig. Har ont i varje muskel jag har. Nästan i alla fall. Tog i bra på gymmet idag och det var helt galet varmt. En man i maskinen brevid konstaterade "jadu, det är svettigt idag". Och jag kunde inget annat än att hålla med.

Sen drog jag och mina stela ben ut till bergvik där jag köpte nödvändigheter inför resan. Och så klart världens godaste fil som smakar glass. Kan inte lämna bergvik utan den.

Och sen hittade jag min resedagbok. Den ska lätt med till London. Ska skriva och visa mer av den i ett annat inlägg tror jag, den förtjänar det.


Kommentarer
Postat av: Elin

Var det sån fil man fick på vårruset? =) Den smakade verkligen glass ju!

Postat av: Angelica

ja! den var så galet god! men har bara hittat den på ica maxi på bergvik. otroligt störande...

2011-08-02 @ 13:56:30
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback