en trevlig helg på hemfronten.

I lördags var det den årliga grötkvällen med Skogen. Jenny saknades dock, vilket såklart var tråkigt. Men vi gjorde det bästa av kvällen ändå. Vi å gröt, drack julmust och åt pepparkakskladdkaka. Vi lottade julklappar och öppnade dessa. Fick en väldigt spexig tvål, samt lotter, dock så blev det ingen vinst på någon av dem. Vi såg på julfilm, Polarexpressen och flera avsnitt av Sunes jul. Allt på en stor projektor, så det var biokänsla på det. Inte fel.

Igår var det dags för löpartävling i familjen. Jag, pappa och bror ställde upp. Det var jobbigt. Jag kom sist, pappa två och bror etta. Jag är inte speciellt förvånad över resultatet. Sen skippade jag den årliga tomteparaden i Långed för första gången på väldigt länge. Drog istället till Bfors och skyltsöndag med bror och Sabina. Trevligt. Kvällen och helgen avslutades hemma med pizza och spelet med andra ord. Roligt avslut på en fin helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback