trött tröttare angelica.

Herregud vad jag är sliten. Ändå lyckades jag sova rätt så bra i natt. Hur som helst. Ska snart ta tag i dagen. Blir lunch-häng med Anna och sen måste jag till jobbet tidigt idag. Har möte innan vi börjar jobba. Men jag är rätt så smart, så drar dit ut och äter middag där ute mellan möte och jobb. Sen måste jag väl ta med lite att plugga på också.

Såg på julkalendern imorse, jag måste se det första avsnittet på tvn, och om de verkar ok, följer jag det via webben. Och årets verkar mysig och julig. Kanske ingen Sunes jul eller Mysteriet på Greveholm.

Jag fick ett mail igår också. Som jag blev rätt så glad över. Nu väntar jag på ett annat mail, så alla ska hålla tummarna att jag får de svar jag vill ha.

Blir lite träning denna vecka också. Får inte i mig så mycket mat som jag skulle vilja, så tar det lugnt på träningsfronten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback