underbara helg.

Jag har haft en underbar helg!

I fredags var det idolmys hos Sofia tillsammans med Frida och Jennifer. Det vankades chips, kakor och julmust. Himla trevlig tradition vi har skapat.

Mor och far var uppe i ktown över helgen. Så de bjöd på hotellfrukost igår och idag. Hur bra är det inte det egentligen. Himla bra. Så igår hängde jag med dem på stan, shoppade lite julklappar och annat viktigt. Sen blev det julmys tillsammans med Anna. Vi såg på Ensam hemma 1 och 2 och Kung Fu Panda. Vi åt saffransgifflar och pepparkakor och drack julmust. Vi bytte julklappar och vi öppnade dem såklart direkt. Jag fick en bok jag velat läsa länge, så den ska jag börja med i afton och nagellack i fina färger. Himla bra klappar vill jag lova.

Idag blev det hotellfrulle med mor och far och sedan har vi hängt på Bergvik hela dagen. Alla julklappar är nu köpta och jag är nöjd tjej på grund av det.

Har varit full rulle hela helgen och lite sömn. Jag däckade på soffan förut efter jag kommit hem. Men efter ett långt samtal med Emlan har jag nu vaknat till liv och påbörjat pluggandet. Hepp hepp.


Kommentarer
Postat av: Anna

WIHOO! grattis my fellow Panda :D

2011-12-12 @ 13:23:30
Postat av: Angelica

woo :D tack =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback