2011.


Årets podcast: Ricky Gervais Show.
Årets artist: John Grant
Årets tvprogram: Arrested Development.
Årets köp: Löparskorna.
Årets glass: GB glass Nogger.
Årets saft: Fun light Kiwi Green Tea.
Årets jobbigaste: Cupp.
Årets gladaste: Examen.
Årets stad: London.
Årets konsert: The Ark.
Årets mobil: Sony Ericsson Experia Arc.
Årets modell: Jag i Karlstad Universitets nya kurskatalog.
Årets ö: Resö
Årets komiker: Michael McIntyre.
Årets nöjdaste: Inte slarvat bort mina vantar.
Årets vänner: Mina.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh, såg en ståupp-show med Michael McIntyre på BBC Entertainment (varför har vi ens den kanalen? haha) och shit, vad rolig han var! Måste kolla upp mer saker med honom.

Postat av: Angelica

haha, låter ju som en toppen kanal! :D Om det inte var Hello Wembley du såg, rekommenderar jag starkt den! :D

2012-01-04 @ 12:56:15
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback