våren 2012.

Nu är det helt besämt om min praktik. Ville inte skriva något när jag inte var helt säker. Men nu har jag pratat med min handledare och allt låter himla bra.

Jag ska praktisera i Stockholm på WWF:s huvudkontor, på deras marknadsavdelning.

Som jag förstod det på handledaren så kommer jag få jobba med många olika saker, kul med variation. De hade mycket att göra i vår, speciellt med Earth Hour, så kommer bli en del jobb med det antar jag.

Jag kommer få bo hos min snälla kusin och hennes fina familj. Tur att jag har en sådan snäll släkt. Jag kommer husera i Stockholm i ca 2,5 månad. Flyttar upp dit i slutet av vecka 2. Så det är snart. Ska även träffa handledaren under vecka 2 och då kommer jag väl få mer info om mina arbetsuppgifter. Men tror att det kommer bli bra.

Jag är glad idag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du får hälsa Marianne att hon ska va snäll mot dig ;) o tack för Ko-böckerna! haha.. vi fick dem i julklapp hit. Du måste se! hohoho. MASSA kram, stolt över dig! Detta är du värd :)

2011-12-19 @ 16:24:35
Postat av: Angelica

tack pinglan :D

haha det ska jag göra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback