Varför plugga hela dagen när man kan göra något annat.

Idag har jag och Charlotte varit über-effektiva. Eller kanske inte. Vi kom fram till att det vi kom fram till i fredags räcker inför morgondagens seminarie. Så vi tjatade mest om annat. Det är ju trevligt det också.

Nu ska jag i alla fall trampa bort i regnet mot jobbet. Sista månaden på jobbet. Konstigt. Men det blir Stockholm för mig i vår. I alla fall i några månader. Spännande. Skriver mer om det, när allt är klart, just nu är det några frågetecken som behövs redas ut, men jag har i alla fall fått mig en praktikplats. Glad tjej.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jaaaa!! Så himla roligt :D Nu kommer jag att känna mig lite mindre ensam i 08-land!

Postat av: Pappa

Ring och berätta

2011-12-12 @ 18:53:06
Postat av: Katarina

Åh, vad spännande med Stockholm! Vad ska du göra där?

2011-12-16 @ 16:20:31
URL: http://katarinafegraeus.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja eller hur Frida! Måste komma och hälsa på dig någon gång i Uppsala, aldrig varit där heller :)



kan ta det när vi träffas under jul Katarina :)

2011-12-17 @ 16:35:41
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback