And you know that she's half crazy But that's why you want to be there

Idag var jag på gymmet med Katarina. Det gick inte överdrivet bra precis. Är så trött i kroppen efter helgen. Är för gammal för en tvådagars helt enkelt.

Mitt hjärta slår lite som det vill idag. Och det gjordet det igår också. Mycket störande då det var bra hela förra veckan. Kan det bero på alkohol? Rökning kan väl påverka hjärtklappning i alla fall. Så kanske alkohol också kan göra det. Mars blir oavsett en vit månad för mig. Även om jag har saker att göra de flesta helger, så blir det nyktert. Om det är det som krävs för att jag ska ha ett hjärta som slår normalt, ja då är det värt det.

Idag blir det att plugga och tvätta.
Precis så man vill spendera alla hjärtans dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback