And when we come we always come too late I often think that we were born to hate get up and see the sarcasm in my eyes.

Dagen började med att jag blev bjuden på fika av trevligaste Erika. Vi var på Elvis, as usual. Och det var lika trevligt och gott som det brukar vara. Erika drar snart iväg till New York och sedan vidare till San Francisco, jag är inte alls avundsjuk.

Sen var det föreläsning i några timmar. Har saknat Stuart Hall och Marshall McLuhan.

Nu har jag filmkväll med mig själv, ser på en mastodontfilm, Sagan om de två tornen extended version. Jag har att göra. Men som alltid när jag ser på mastodontfilmer med mig själv, spolar jag över det tråkiga. Så de 3,5 timmar som filmen ät, kommer nog gå på ca 2 timmar, det är ju inget alls.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback