I forget to pray for the angels and then the angels forget to pray for us.

Festen i lördags var riktigt rolig. Lite dans, lite kö, lite skrapsår, lite kebab, mycket skratt och mycket prat. Fint.

Igår var det en lugn söndag. Hängde i soffan lite väl mycket, promenad, powernap. Sedan måste det ju firas att Frida är tillbaka i stan, så jag bakade scones som jag bjöd på tillsammans med O'boy, samtidigt som vi såg på Morden i Midsomer och spelade lite Wii. Sen hängde vi på youtube,
otroligt underhållande. En trevlig kväll, en trevlig avslut på helgen.

Idag har jag och Katarina skaffat oss gymkort, vi körde styrka och lite kondition, hann simma 100 meter innan vi fick reda på att bassängen inte var öppen för allmänheten förrän 14:00, utan det bara var skolklasser just nu. Men det var skönt att få träna lite.

Nu blir det snart skola. Sista terminen. Media och Kommunikation Globala Medier III. Ett halvår kvar.

Jag och Katarina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback