We don't need no education

Idag var det introduktion för sista kursen i mitt program. C-uppsats alltså. Om ett halvår är jag färdigutbildad, det är rätt sjukt. Har gått så fort. Och när vi satte och ner och jag träffade klassen igen så kändes det bra. Så kul att träffa alla igen, har saknat min klass. Och vi ska välja fördjupning som vi ska dona med under de närmsta 10 veckorna, jag valde Global communication & Social change, den kändes mest relevant till det jag läst tidigare och lätt det roligaste, är på engelska, men sånt har man ju överlevt förut, och sen har jag ju överlevt McKay (historiebibeln) som också var på engelska. Och jag är så glad över att det är media igen och ingen mer historia, är så trött på det just nu.

Men nu är det ingen återvändo. Bara att köra på. Snart är det juni och examen. Hepp hepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback