When I was younger so much younger than today I never needed anybody's help in any way

Nu är det bara två uppgifter kvar i historia A. En tenta på fredag och en litteraturredovisning nästa fredag igen. Seminariet idag gick helt ok, sen var det lunch med Sanna och nu är jag hemma, ska packa min jobbväska och sedan bege mig mot jobbet. Inte mig emot. Jag trivs mycket bra på mitt jobb. Och 5 av 7 duggor är inlämnade. Kommer troligen inte lämna in fler, får se om jag gör 7an, den är ju roligast av de två sista. Men men. Nu är fokus på tentan.

Måste berätta på vilket sätt min dag började på. Förstår att alla är oerhört intresserad av det. På twitter (där man får all info nu förtiden) fick jag reda på att Ian Mckellen ska spela Gandalf igen. I Hobbiten. Min dag började alltså på ett bra sätt. Han ÄR ju Gandalf. Och Martin Freeman som Bilbo. Kommer bli en kanonfilm! Nu ska Hobbiten läsas ut. Den ska vara klar innan filmen kommer. Det borde gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback