isitfriday.org

Vilken bra dag det har varit än så länge.
Började med en tidig morgonjogg tillsammans med Sofia. Hur trevligt som helst, inte träffat henna på hela sommaren typ, så det var ju alldeles förträffligt. Och löpturen gick himla bra den med. Fin start på dagen.

Sedan bar de av mot stan och apoteket, compeed är min bästa vän. Träffade även på Frida på stan, henne har jag inte heller sett på hela sommaren, så det var ju inte fel någonstans. Sen råkade jag även hamna inne på klipoteket och innan jag visste ordet av har jag en klipptid. Jag älskar att klippa mig. Lockarna ska falla lalalala.

Jag är på bra humör. Det gillas. Hoppas dagen fortsätter lika bra.


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Tro mig, det är inte kul att springa med mig, efter en minut så går jag ;) haha.. Duuuu, vi måste cykla snart juu! Jag jobbar dom två helgerna som kommer efter denna. Sen vet jag inte hur jag jobbar. Cykla någon helg framöver? Hur ser det ut för dig? :)

Postat av: Anna-Karin

Ja men vi kan försöka med den helgen då :) Så kan vi höras närmare om hur det ser ut ? :)

2011-07-29 @ 13:22:28
URL: http://utankorsband.blogg.se/
Postat av: Bror

http://vingbloggen.ving.se/bloggtavling-juli/



Kanske är nått för dig som bloggar?? =)

2011-07-29 @ 13:23:47
Postat av: Angelica

bror: det hade varit häftigt =)men jag har ju ingen direkt erfarenhet av sådana resor...så vet inte riktigt vad jag skulle kunna skriva om...

2011-07-29 @ 13:30:43
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback