Tjena kexet står du här och smular.

När jag kom till jobbet idag möttes jag av en ovanlig syn på den vita tavlan. Där stod det en topp tre lista på de som hade mest smulor i sina tagentbord. Jag kom på andra plats, med tanke på de x-antal riskakor jag har ätit. Sen tänkte jag att nu ska jag verkligen hålla det rent. Jag äter ju inte riskakor längre, brukar oftast ha med yogurt eller frukt. Men just idag hade jag med mig digistive. Och det första jag gör när jag öppnar paketet, är att smula sönder de första kexet...smulor överallt. Typiskt.

Men annars gick de relativt smärtfritt på jobbet. Kom nästsist och sist i två omgånger kortspel. Kanske inte så bra. Men de var ett nytt spel som jag inte spelat förr. Skyller på det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha spelar ni kort när ni jobbar? ;)

2011-07-21 @ 16:57:45
Postat av: angelica

vi jobbar som fan så blir vi klara tidigare, då tar vi en kort-paus i väntan på att de blir mer att göra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback