tvätt mellan 7-10 är de bästa.

Idag ringde klockan 7, jag skulle tvätta, och för en gångsskull drog jag mig faktiskt ut i regnet och satte igång maskinerna. Anledningen till att jag tog den tidiga tiden var för att jag och Sanna hade planerat att sola järnet idag. Men så blev det ju inte. Regn. Och jag blev ju även jätteglad när jag var klar med all tvätt att upptäcka att jag glömt tvätta ett lakan...

Tänkte att jag kanske istället kunde dra till gymmet, när jag ändå var uppe liksom, men råkade lägga mig i sängen och somnade om till halv 11 och nu är jag lagom pepp på gym. Och eftersom de är fredag betyder det att jag "får" äta mjukt bröd, jag tänkte fira detta genom att göra scones till frukost, men hade inget mjöl, så det fick bli havregrynsgröt...

Men har i alla fall lyckats tvätta, hängt upp tvätt, byta lampor, så nu kan jag återigen se vad jag pysslar med i köket.
Alltid något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback