All I need is somewhere I feel the grass beneath my feet A walk on sand

Drog till vårdcentralen imorse, klagade lite över mina knölar, som man uppenbarligen inte ska ha. Jag trodde det var någon som alla hade? Nåja, så var det i alla fall inte. Sjuksköterskan kunde dock inte säga varför jag har dem eller vad som kan göras för att de ska gå bort. Hennes bästa tips var "använd skavsårsplåster".
Värt besök.

Jag blev uppriktigt ledsen över att jag inte kunde få någon hjälp, jag vill ju springa. Jag har hittat något som fungerar bra, som jag tycker är roligt sedan jag slutade med fotbollen. Och så sätter mina fötter stopp för det.

Det är otroligt frustrerande att det blir såhär i mina nya skor, de andra skorna, som gick sönder och jag reklamerade, fick jag inte skavsår av. Och ändå är de nya exakt likadana som de andra.

Jag antar att så länge de inte blir öppna sår på hälarna får jag väl fortsätta som jag gör nu, springa med plåster och hoppas på att de inte gör allt för ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback