du skrev att du var snygg men du är ful jag har blivit lurad

Idag när jag var på apoteket och skulle köpa lite compeed, så grinade jag även lite över min täta näsa till apotekarien (heter det så?). Jag är en aning trött på att den är konstant tät och att inte saltvattnet fungerar (trots att det funkar mot allt, om man ska tro på min mamma). Då började kvinnan prata på om allergi och om pollen. I mars! Det är inte ok. Så nu ska jag spreja sönder näsan med allergi-nässprej. Får hoppas de fungerar en aning bättre.

Mina ben hatar mig också. Om ni ville veta. Blir nog inget gym tidigt imorgon, är glad om jag lyckas dra mig dit på eftermiddagen.

Har inte haft ett enda (!) extraslag på en hel vecka. Tills idag... slog lite skumt på vägen hem från skolan. Men sedan dess har det vara bra. Då gillar jag mitt hjärta. När det inte skrämmer skiten ur mig.

Igår upptäckte jag att Joakim Von Anka pratar skottska (!) i den engelska versionen av Ducktales. Nu kan man ju aldrig se det på svenska något mer.

Nu ska jag vara nostalgisk och lyssna på Björn Rosenström. Minns när vi åkte på klassresa i 6an till Sthlm och vi hade en Björn skiva som vi spelade hela vägen hem.

Har upptäckt att jag har galet mycket bilder på mina ben och fötter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback