And a trouble that can't be named A tiger's waiting to be tamed singing

Fick tillslut tag på Sanna, hon hade försovit sig, den lilla tokan. Så vi arbetar på skilda ställen idag. Och vi har faktiskt fått en hel del gjort. Det behövs.

Har inte kommit några vänner, dock har jag sällskap av en, vad jag tror, lärarstudent. Vi har vaktat varandras datorer. Så tajta är vi.

Sitter och är galet trött, det måste bero på pollen, det bara måste det. Vet inte varför jag annars skulle vara så trött för. Tät i näsan och trött. Det blir jag av pollen. Kunde ha varit värre, så ska väl inte klaga.

Har läst igenom Cupp några gånger nu och fler kommer det bli. Har upptäckt words kommentatorfunktion, kul! Vill typ kommentera hela arbetet.

I eftermiddag blir det gym med Katarina. Jag ska härja på löpbandet också hade jag tänkt. Ska vara smått självmordsbenägen efter idag. Är vilodag imorgon. Då ska man vara trött idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback