I love you but I don't like you right now Was all she had to say

Okej, så minigolf är inte riktigt min grej. Men det är galet roligt.
Jag, Katarina, Oscar, Jonas och Staffan var ute och härjade i Skoghall på deras golfbana, blev äventyrsbanan, eller betongbanan som den också kallades tror jag. Det gick som sagt inget bra alls, men det var riktigt roligt. Jag har krävt en returomgång i sommar. Då jäklar!

Var för övrigt inne på Skin Deep och pratade lite om nya tatueringen som komma skall. Jag vet exakt vad det ska vara, hur den ska se ut och vart den ska sitta. Ska bara fixa fram en skiss och sen får jag se hur mycket det kommer gå på och hur länge jag då måste spara innan den sitter på mig. Jag vill ju nu nu nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback