there goes my hero

Blev inget gym för min del. Min kropp vägrade gå med på det. Men jag behövde lite luft så drog på en långpromenad istället. Skönt de med, men mina ben är nu helt galet stela. Kommer inte bli roligt imorgon. Tur att jag ska sitta ner och skriva Cupp hela dagen.

Läste ut hundraåringen som gick ut genom förnstret och försvann idag med. Vilken underbart bra bok. Till dem inte läst den säger jag bara: LÄS FÖR FAN.

Nu ser jag på Kung Fu panda och lagar matlåda tills imorgon. Orkar nog inte se klart på filmen dock, men det kan man göra en annan dag.


Kommentarer
Postat av: Stafis

Har försökt läsa ut den sen i julas men inte lyckats. Tycker den är TRÖG! Men tur att smaken är som baken: Delad! pussis

2011-05-06 @ 11:09:20
Postat av: angelica

vaa? den som är sååå bra =) men du har rätt, smakan är som baken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback