24 väl spenderade timmar.

Efter presentationen igår så drog jag hemåt och där möttes jag av Sofia och Amanda och deras fina middag de gjort iordning. Åt den samtidigt som vi pratade och skrattade. Efterrätt bestod av pepparkakskladdkaka och glass. Sen var det prat långt in på nattten. Himla fin kväll.

Idag drog vi ut till Bergvik och Ikea, shoppade och åt mat. Sedan tillbaka till stan för shopping och fika. Jag och Sofia vinkade av Amanda när hon skulle med tåget tillbaka till Trollhättan. Jag och Sofia drog runt lite mer stan innan vi drog hemåt en sväng. Jag svirade om till joggingkläder och följde Sofia till tåget och sedan drog jag ut på en joggingtur.

Fint dygn med mina fina vänner.


Bra på att ta kort med självutlösare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback