några reflektioner såhär på lördagseftermiddagen.

Imorse ringde ingen klocka. Hur skönt som helst. Drog ut på en löptur, körde genom hela Biffy Clyro Only revolution albumet och hamnade på ca 7 km. Jag kände mig pigg och fortsatte, så blev en löptur på ca 11 km.

Pratade med Viktora på jobbet igår om att jag alltid hänger på Örsholmen på fredagar. Så kollade upp hur många fredagar jag egentligen har jobbat de senast. Och sedan vecka 24 har jag varit ledig 4 fredagskvällar. Inte för att jag klagar, det är mitt egna val. Men det känns lite smått sorgligt, har jag liksom inget liv? I och för sig så brukar jag ju inte göra så mycket på fredagskvällarna, eller ja, tror inte det, minns inte riktigt vad jag gör på lediga fredagskvällar om jag inte har några planer.

Jag har färgat håret idag. Rött. Jo men visst. Blev lite rödare än vad jag tänkt. Trodde de skulle bli mer lila/rött. Men det blev mer rött/rött. Nåja. Finare än vad jag hade från början. Alltid något.

Ikväll vankas det galej. För tredje helgen i rad. Vad hände där? Men det är trevligt. Ikväll blir det tacos och förfest hos Linn tillsammans med hennes kompis. Och ikväll dumpar jag passoan och kör på hederlig bacardi. Det var längesedan, får se hur detta går.

Och jag nördar julmusik som aldrig förr. Jag ÄLSKAR little drummer boy. Har hittat jättemånga olika versioner av den. Sånt tycker jag om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback