dagen efter löning är det lunch på stan.

Idag drog jag mig ut tidigt på en löptur. Det gick sådär bra. Men de blev milen, tiden var verkligen inget att hänga i granen, men så är det vissa dagar. Sen var det lunch på stan med Anna. Alltid lika trevligt. Nu försöker jag hitta inspiration till examinationsuppgiften i fotokursen, det ska vara klart nästa vecka. "Jobbar bäst under press" är ett motto som följt med under hela skolgången. Sen fönstershoppar jag löparjackor. Är inte så jättevarmt att springa längre, och det kommer ju bara bli kallare. Blev fullständigt förälskad i en jacka, men så klart, fanns inte i min storlek. Så jakten fortsätter.


Kommentarer
Postat av: sanna

Jag tycker vi kan luncha någon dag också! :)

2011-10-26 @ 16:29:50
Postat av: Angelica

det låter som en fenomenal idé sanna :)

Postat av: Anonym

Angelica sluta mumsa i dig massa kolhydrater tänk på bebisen-

2011-10-26 @ 19:40:15
Postat av: Sofia

Jag följer gärna också med och tittar när ni två lunchar :)

2011-10-26 @ 20:59:42
Postat av: Angelica

Fii: Jag kommer aldrig sluta mumsa kolhydrater! :)



Sofia: Ja! the more the merrier :)

2011-10-26 @ 21:56:02
URL: http://anjeliica.blogg.se/
Postat av: Mamma

VaVaVaVa.... Bebisen??? Förklaring tack=)

2011-10-27 @ 17:48:28
Postat av: Angelica

haha jadu mamma, här i ktown händer de saker ;) eller nä, jag vet inte riktigt vad fia pratar om faktiskt...

2011-10-27 @ 21:39:42
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback