att avsluta dagen med lite stand up är aldrig fel.

Om det är något jag älskar så är det stand up. Och alla sorters former av det också. Allt från Eddie Izzard till Eddie Murphy. Från Michael McIntyre till Ricky Gervais. I Sverige är Johan Glans den bästa. Hans show "World tour of Skåne" är ju galet bra. Nu ska jag spendera kvällen med att se på Rhys Darby's show, "Imagine that" som jag inte sett på länge, men som jag fick av snälla Frida. Imagine that är en av favoriterna.

Nä, tar och gör en topp 5 med mina favorit shower:

1. Eddie Izzard - Definite article
2. Ricky Gervais - Fame
3. Johan Glans - World Tour of Skåne
4. Michael McIntyre - Hello Wembley
5. Rhys Darby - Imagine that.

Se någon av dessa, har du ens minsta uns av bra humor, kommer du att skratta.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahahahahahah.... Han är ju bäst:)

2011-09-30 @ 09:38:19
Postat av: Angelica

haha att han är! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback