Jag kan vara effektiv om jag så vill.

Haft en bra dag idag.
Under tvättningen så drog jag ut på en joggingtur, en lite kortare på en ny väg. Trevligt, måste passa på när solen skiner. Sen har det städats och donats i lyan. Tagit tag i lite kurslitteraturshopping inför nästa kurs som börjar på onsdag. Ätit plättar, som faktiskt blev himla goda. Äntligen vunnit en match i Wordfeud, det är inte varje dag det händer precis. Gjort bästa spellistan på Ipoden. Och så har jag hunnit med att plugga lite. Inte så mycket som jag hade tänkt, men får helt enkelt köra på extra hårt med det imorgon.
Sen, det bästa av allt, jag provade ett par jeans som jag har älskat så länge, men de har sedan några år tillbaka inte passat. Men provade dem idag, och fick på mig dem och kunde till och med knäppa igen. Men hurra!

Nu tar vi jobb på detta. Sen tar jag helg. På en torsdag. Vad hände där liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback