men jag tycker om att spendera hela eftermiddagen och kvällen på skolan.

Började dagen med sova ut, det behövdes. Vet inte riktigt varför jag är så trött, men de är jag. Hur som helst. Lunch på stan med Anna, sånt är aldrig fel.

Sen gick jag och avbokade min tatueringstid som jag hade nästa vecka. Inte för att jag ångrade mig, nä då, jag är 100% säker på min tatuering, men jag har egentligen ingen brådska, så det får bli när min eknomi är lite bättre. Jag vill inte prioritera en tatuering just nu. Så jag leker ekonomisk och vuxen.

Nu sitter jag återigen på biblan i skolan, för första gången på länge som jag har med min dator och ska påbörja mitt arbete i cultural memory. Har egentligen inge större koll på vad som exakt ska göras, lite diffusa riktlinjer så. Men jag får väl skriva på och hoppas att jag är på rätt spår. Det lär märkas.

Har även gjort bästa spellistan för en eftermiddag som denna. Tryck på bilden för att komma till fin musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback