försöker vara en social gäst.

Min dator är sällan på nuförtiden faktiskt. Jag har bott ensam i 3,5 års tid och då är det faktistk trevligt att flytta hem till en familj där man har chansen att vara social. Ännu en helg har passerat, eller håller på att passera.

Igår fyllde fina Alice hela 7 år. Så vi var uppe med tuppen och sjöng, kände att min sångröst är som allra vackrast i nyvaket tillstånd. Sedan drog familjen på kalas i ett lekland och jag drog in till stan och hängde med Katarina som var i stan för en konsert. Vi åt mat och strosade runt i stan, köpte lördagsgodis och present till Alice. Hemma var det middag och sedan såg jag och Victor på Taken och åt godis.

Nu skriver jag på min rapport och fyller en stor kundvagn på bokus. Och sen ska jag se Snabba Cash för första gången. Har höga förväntningar.

Och bara för det. Några bilder från dagarna som gått.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback