hej lördag jag tycker om dig.

Igår var det fredagsmys. Ett koncept jag inte är helt insatt i. De senaste åren har mina fredagskvällar spenderats på Örsholmen. Men igår vankades det mys. Det blev middag och sedan satt hela familjen, typ, och såg På Spåret. Jag har nog aldrig haft så många rätt som jag hade i gårddagens avsnitt. Sen blev det sen film med Victor, dock orkade jag inte se hela, gammal som jag är.

Idag har kusinbarnen tagit kommandot.
Vera deklarerade att "Angelica, det får bli du och jag som går och ser Sean Banan filmen, det är ju bara du och jag som gillar honom", efter att både Sua o John var skeptiska till att gå och se filmen. Förstår inte hur hon har fått den uppfattningen. Jag försöker ju omvända henne och få henne att lyssna på bra musik.

Sen kom Alice och sa "Angelica, nu ska vi pyssla." Så har jag pysslat.


Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt Angelica:) Ta väl hand om kusinbarnen !!!

2012-02-11 @ 12:31:18
Postat av: Angelica

Självklart :)

2012-02-13 @ 11:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback