ett 12-timmars äventyr i stockholm.

Varit en lång dag. Lång men glädjande dag.

Började i ottan med en tågtur till Stockholm, fick lite plugg gjort faktiskt. Sedan härjade jag i huvudstadens tunnelbanor, hittade rätt tåg och hoppade av på rätt ställe. Sedan skulle jag åka buss, men det var lite mer komplicerat är i Ktown, fattade inte hur jag köpte en smsbiljett, det gjorde inte kusin heller och busschauffören bara mumlade och viftade bort mig så fick åka gratis. Inte mig emot med tanke på att jag bara åkte i några få minuter. Hur som helst, kom fram till Ulriksdals slott där WWF hänger. Lunchade med hon som ska bli min handledare, verkar hur trevlig som helst. Och mina uppgifter verkar vara intressanta och varierande. Kul. På måndag börjar det på riktigt. Spännande. Sedan gick jag lite vilse innan jag hittade tillbaka till tunnelbanan och bussen hem.

Jag är nu rysligt trött och ska sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback