och så avslutar vi dagen med lite john grant.

Idag har jag slickat på så många kuvert att min tunga blev sträv. Men hade saker att göra hela dagen, massa kuvert och paket att skicka och möten att gå på och mail att skicka och svara på.

Kom hem tidigare idag än igår. Åt god middag med trevligt sällskap. Inte helt fel att komma hem till.

Otroligt roliga inlägg nu känner jag. Men imorgon blir det nya äventyr inne stan. Kanske blir lite roligare inlägg då.

Och jag antar att ni alla vill veta hur min plats ser ut på jobbet? Okej då.
Och även hur vilt det är i tunnelbanan i Bergshamra.



Kommentarer
Postat av: Frida

Haha jag har också skickat iväg en massa brev både idag och igår! Men vi hade kuvert med lim så slapp slicka på dem :)

Postat av: Angelica

haha, det är det jobb som kommunikatör går ut på alltså... :)



Men vilken lyx! ;) :)

2012-01-17 @ 21:59:46
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback