min dag - extra detaljerad

Min dag blev inte så dålig som jag trodde att det skulle bli....
den blev såhär, :

Svenska C - först lyssnade klassen på när några hade en disskusion om hedersmord (sandras projekt), sen var det thelma & lousie resten av lektionen
Rast - jag o fia lämnade äntligen in en geografi-uppgift som skulle ha varit inne för nästan ett år sedan, men bättre sent än aldrig
Lunch - blev återigen lurade, var ingen lax utan lite rester och fläsk
Religon B - gick igenom en uppsats sedan började vi jobba med vår egen, satt mest och kollade på brödrostar
Rast - gick till färghandeln o konsum o skoaffären (alltså nästan hela bfors affärsutbud)
Estetisk verksamhet - skar ut och målade sverige med elin




Blev ingen fotboll för mig idag, har skavsår och det gör lite små ont om jag använder mina inlägg, men om jag inte använder mina inlägg, och får då inte skavsår, så får jag istället ont i fötterna....dumt dumt!!


Så idag blir det inte mycket som sker för mig.


Blir troligtvis ingen match/träning på lördag heller, så har tagit min broders erbjudande om att tvätta hans bil. Vilket jag såklart ska göra, gör allt för min bror, iaf i utbyte mot pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback