"What a night"

Hade verkligen hur kul som helst igår,  vilket också känns idag, men det sånt man får tåla om man vill ha lite skoj.
Kvällen började lite underligt, det hände något med Sandras bil, så vi var tvungna att vänta på hennes brors bil. Ja, det hela slutade i alla fall att vi kom 45 minuter senare än vad vi hade sagt till Jenny, men fint folk kommer sent brukar man ju säga.
Väl hemma hos Jenny var det många roliga människor, där var nämligen: Jenny (värdinna), Malin (kusin), Josse (Luffaren), Malin (en annan Malin, inte min kusin alltså), Amanda (El Maco), Sofia (B1 o B2), Sandra (Bubblan), Lousie (16) och Lovisa (inte 16). Ja det var alltså en tjejkväll. Vi var hemma hos Jenny och körde någon lek som de hittade på, det var skojigt, även fast de flesta var emot mig. Vi drog ner till hotellet runt 22,30, jag var förberedd på att det skulle vara flera mils kö, men det var det inte, var väldigt liten kö, det tackar vi för. Satt utanför och tjatade i ca 1 timme tror, stackars folk som kommer ivägen för mig....
Väl inne på hotellet var det mindre folk än vad jag trodde det skulle va, men det gjorde inget, dansande lite, tjatade lite, skrattade mycket. Åkte hemmåt runt 2.

Sammanfattningsvis kan jag säga att jag hade en toppen kväll med mina toppen tjejer!!

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Låter som en trevlig kväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback