idag har det förekommit jakt hemma hos mig

Jag har varit på jakt idag efter minajoggingskor. De har varit borta sedan i måndags, eller det var då jag upptäckte att de inte var där jag trodde att de var, vet egentligen hur länge de var borta...
Aja, hade en mycket nogrann jakt idag, letade överallt i huset, utom på ett ställe som min mamma påpekade. Och desperat som jag var kollade jag där, och hittade till min förvåning mina skor...

Vart låg då mina skor?
Jo i tvättkorgen

image341
Mitt i tvättkorgen, bland allt tvätt låg mina skor.
Då är frågan varför pappa alternativt mamma (det kan ju inte ha varit jag) la dem där...

Kommentarer
Postat av: emmzy

jag hade en slappdag igår med bara en liten shoppingtur och den korta biten till skolan som jag går varje dag.. då blev det 6200 (nånting), det var första gången jag använde den. det är därför jag är lite nyfiken.

Postat av: den som har en likadan tvättkorg.

Hör och häppnad exakt sådan tvättkorg har vi med. Måste va design á Dalsland över det hela. Wiii :D

2007-09-26 @ 20:01:35
Postat av: den som har en likadan tvättkorg.

Hör och häppnad exakt sådan tvättkorg har vi med. Måste va design á Dalsland över det hela. Wiii :D

2007-09-26 @ 20:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback