nybakta scones

Har precis åte upp mammas nybakta scones, mums.
Sofia ska komma om en stund tror jag, vi ska byta lite bilder från studenten o så, vilket påminner mig om att jag måste leta upp pappas kamera...
Ska även ta mig ett glas oboy, mums, har inte druckigt det på länge, drickder det endast när jag är förkyld nu för tiden, förr drack jag oboy varje dag till alla måltider typ ;)
Sen blir det Mellerud och sedan träning, är bra i nacken idag, eller i alla fall bättre, så får se hur det går :P

Kommentarer
Postat av: Therese

Mm, det är faktiskt läskigt nu, känns så himla fel lixom. Men vet inte vad jag ska göra åt det heller. Vad skulle du ha gjort?
Jag förstår precis :) Vad ska du jobba med nu då? Tog du studenten nu i år eller?
Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback