Innebandy, kalas, innebandy

Fredag vart de innebandymatch, de gick inte alls bra, spec inte för mig, usch. Men vi hade ändå tur och de blir fortsatt spel i div tre även nästa säsong :) I lördags så var de ett litet inflyttningskalas hos E, där var de ett antal personer, spelades lite tvspel o tjat och sånt, trevligt :) De andra drog sedan på kvällskvisten vidare till Åmål, men jag o S drog hemåt, jag hade innebandy dagen efter o S hade inga pengar eller ID med sig. Så det blev en tidig lördagskväll för mig. Söndagen spenderades i bohuslän hela dagen, i Grundsund närmare bestämt. De var innebandy DM och de gick bättre då än de gjorde i fredags. Vi kom 4 och vi kämpade på bra i alla matcher tycker jag. Söndagskvällen spenderades med film med mor o far.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback