"On second thought, let's not go to Camelot. It is a silly place."

Blir som sagt inte många inlägg här nu för tiden, skyller på internet.

Men iaf, igår var det möte med Inferno, vi beslutade att starta upp Mysko igen för medie-studenterna som kommer nästa år. Jag blev med i styrelsen, eller ja, inte den slutgiltiga styrelsen utan en tillfällig fram tills januari. Så imorgon är det första mötet. Åker även hem imorgon eftermiddag, pappa kommer, får åka bil hela vägen hem, sånt är inte fel.

Idag var det sista skoldagen för detta året, har gått sjukt fort. Gick igenom hemtentan och sen var det lek, Spice, mitt lag, kom 2a, tror att vi kom 2a i alla fall. Det bjöds även på kakor, trevligt värre.
Nu är jag i lägenheten, ska diska, dammsuga, damma och göra det allmänt fint hade jag tänkt.

Det ser inte ut som att det blir någon träning ikväll heller, har fortfarande lite hosta och irriterad hals, så får se hur jag mår senare i eftermiddag, vill ju träna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback